Напередодні Дня всіх закоханих доречно замислитися про справжнє кохання. Зокрема, про любов людини до свого улюбленця. Благодійний фонд Happy Paw, який опікується долею безпритульних тварин, оприлюднив рекламну кампанію «Любов — це…», що закликає власників до стерилізації. Розробленням проєкту займалося маркетингове агентство Fedoriv. У результаті з’явилися стилізовані постери та лендинг, що інформує про переваги стерилізації для здоров’я тварини й спростовує шкідливі міфи.

Разом з Fedoriv Agency благодійний фонд Happy Paw пояснює, що стерилізація — вияв щирої любові та гуманності. Багато власників домашніх тварин уникають стерилізації через забобони й стереотипи. Вони не розуміють наслідків альтернативних засобів боротьби з фізіологічною потребою пухнастих вихованців. Звичайно, ніхто не бажає завдати шкоди своєму улюбленцеві, ми, навпаки, боїмося, що стерилізація призведе до невиправних змін у характері й зовнішності. Втім, у реальності сварки, ізоляція від інших тварин, гормональні пігулки, шоковий нашийник травмують психіку й здоров’я вихованців. Багато «небажаних» цуциків і кошенят опиняються в притулках, у гіршому разі просто на вулиці.

«Щодня на гарячий номер благодійного фонду Happy Paw надходять десятки дзвінків з проханням забрати тварину в притулок. 90% собак і котів у притулках — це колишні домашні улюбленці. Можна постійно прилаштовувати котів і собак у сім’ї, але це боротьба з наслідками, яка триватиме нескінченно. Боротьба з причиною — масова й обов’язкова стерилізація тварин, які не становлять племінної цінності. Це гуманний спосіб припинити безконтрольне розмноження собак і котів», — Ольга Спектор, голова правління фонду.

Команда агентства Fedoriv провела дослідження й з’ясувала головні побоювання власників домашніх тварин. Анонімне опитування онлайн допомогло виявити як стандартні стереотипи, так і досить несподівані факти, що зупиняють українців перед стерилізацією своїх улюбленців.

Відповіді збирали за допомогою анонімної анкети, розміщеної в соцмережах, щоб отримати якомога більше інформації. Зібравши все докупи, у милій і ласкавій формі розповіли про безпеку та користь стерилізації.

«Ми з’ясували, що одна з основних причин не стерилізувати вихованця — просте нерозуміння: навіщо? Водночас багато власників борються з періодом тічки „альтернативними засобами“. Вони люблять тварину й упевнені, що не нашкодять їй, бо зі стерилізацією пов’язано безліч міфів і страхів. Ті, хто стерилізував улюбленця, передусім зробили це з гуманних міркувань: тварина мучиться в ці дні, і вони не хочуть, щоб вона страждала. Хазяї люблять свого вихованця, тому й стерилізують. Так і народилася наша стратегія: якщо любиш — стерилізуй», — Максим Ілюхін, бренд-лідер Customer Experience у Fedoriv Agency.

Ініціатори кампанії запевняють, що стерилізація робить життя вихованця щасливішим. Він стає менш тривожним, довше живе й повноцінно дружить з іншими тваринами. Крім уже готових постерів, у межах кампанії можна створити власний з фотографією свого щасливого песика чи кицьки, що тепер живе без зайвих турбот. Хочете підтримати ініціативу — поширте постери та відео в соцмережах: будь-хто може стати амбасадором Happy Paw. А власників бізнесів організатори закликають видрукувати постери й розмістити в офісі або закладі.

Це вже другий спільний благодійний проєкт фонду Happy Paw та Fedoriv Agency. Восени 2020-го вийшла перша кампанія під назвою «Шукай свого», що закликала взяти улюбленця з притулку й спростовувала міфи про дорослих тварин.

Related Posts