До Всесвітнього дня вишиванки мережа АЗК WOG у колараборації з культурно-просвітницьким проєктом «Незаймана» презентували фільм-інтерв’ю #ЧомуВишиванка. У фільмі, який компанія поширює у соцмережах, висвітлюється значення вишитої сорочки як особистої та сімейної історії, яку має кожен українець.

Компанія WOG щороку до Всесвітнього Дня вишиванки знаходить оригінальні способи знайомити українців із культурою та традиціями української вишивки. Минулого року, у розпал карантину, була розроблена віртуальна екскурсія по Музею Івана Гончара «Всесвіт української вишивки». Це стало гарною можливістю зануритися у атмосферу національної традиції, не виходячи з дому.

Цьогоріч випустили фільм-інтерв’ю, у якому люди, закохані у вишиванки, діляться своїми історіями та почуттями щодо цього традиційного вбрання. Серед них – засновниця Всесвітнього дня вишиванки Леся Воронюк.

«Вишиванка – це не просто елемент українського костюму, це частина національного культурного коду українців. У багатьох родинах збереглися вишиванки кількох поколінь. За ними можна простежити походження родини, місцевість, статок та інші деталі. Цим проєктом ми хочемо копнути глибше в тему унікальності та різноманіття національної вишиванки та донести до сучасних українців цінність цього культурного спадку», — розповіла директорка з комунікацій WOG Олена Осипчук.

Фільм-інтерв’ю від WOG та «Назаймана» демонструє розмаїття фасонів та орнаментів, можливість вдало поєднувати вишиті сорочки з сучасним одягом.

День вишиванки започатковано в 2006 році студентами та викладачами Чернівецького Національного університету. За 15 років свято стало міжнародним і відзначається українцями у понад 100 країнах світу щорічно у третій четвер травня.

Related Posts