Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з домашнім насиллям. До них приєдналися відомі зірки України. «Вийди із кола насильства» — в один голос вперше промовляють MONATIK, Юлія Саніна, Оля Полякова, Тарас Тополя і Alyosha на чолі з Почесним Послом UNFPA Україна, Машею Єфросиніною.
UNFPA звернулись до агентства з проблемою: стійкість традицій базується на безумовному прийнятті відповідних рольових моделей та передачі їх іншим поколінням. Завдання — розірвати це коло, показати, що в сучасному світі, повному можливостей, жорсткі патріархальні правила позбавлені сенсу.
І ми зрозуміли: це всього лише гра, в якій люди стали заручниками своїх ролей.
Оскільки традиції в нас закладаються ще у дитинстві, ми вирішили говорити про насильство у формі, доступній навіть малюкам, — дитячої гри-лічилки. Та звучить вона під чіткий біт і за форматом та монтажем відео більше схожа на пісню і музичний кліп.
Рахунок у такій грі ведеться по колу, на кого в кінці випадає останнє слово, той і вибуває з гри, тобто залишає коло. Кожен глядач ролика має стати останнім гравцем в традицію насильства і вийти з кола.
Ролик створено до міжнародної акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства» в рамках інформаційної кампанії «Розірви коло» за підтримки уряду Великої Британії.
Подивитися ролик можна за посиланням, переходьте: https://youtu.be/AqOsuaou8qQ
Команда:
UNFPA Ukraine
- Communication and Advocacy Associate, Nadiia Kovalevych
- Programme Analyst: Communication and Advocacy, Alona Zubchenko
Creative idea and text
- Vlad Wojciechowski
Skykillers, Digital Solutions Agency
- CEO, Yurii Kachkarda
- Account Manager, Olga Hukalova
- Creator, Katya Romanova
- Junior Designer, Olha Liashenko
Shootgroup Production
- Director/Film editor, Yulian Ulybin
- Sound, Roman Cherenov
- Cinematographer, Andrey Tartyshnikov
- Focus puller / 1AC, Dmitriy Zhyla
- Di Colorist, Valentin Vernigor