Компанія WOG разом з партнерами Машою Єфросиніною, БФ «Твоя Опора» та Dobro.ua придбали та передали медичне обладнання Національному інституту серцево-судинної хірургії імені М.М.Амосова та Інституту педіатрії, акушерства та гінекології (ІПАГ) загальною вартістю 3 млн грн. Кошти зібрали у рамках акції «Дорога добра».

Для Інституту імені М.Амосова придбано два операційні столи, загальна вартість яких становить 2 085 804 грн, три двошприцевих насоси (222 600 грн загалом) та 15 флаконів Кустодіолу (65 400 грн загалом).

У цьому медзакладі щороку обстежують 10-12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України. За результатами обстежень, майже 700 малюків оперують. Нове обладнання та розхідні матеріали вже використовуються та допомагають рятувати дитячі сердечка.

Щороку в Україні народжується близько 3 000 діток з вродженими вадами серця. При цьому, 30% малюків виписуються із пологового будинку навіть без підозри на діагноз. Інститут імені М.Амосова – саме те місце, де дітки з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. Як зазначили в закладі, 95% малюків з даною проблематикою можна врятувати, якщо вчасно прооперувати, часто – в перші дні життя. Тобто, фактично кожна дитинка має шанс на повноцінне здорове життя.

ІПАГ отримав сучасний кувез вартістю 627 096 грн. Клінічні відділення медзакладу беруть на лікування найтяжчих пацієнтів зі всіх областей України. Насамперед тих, яким не можуть надати допомогу за місцем проживання. Тому до ІПАГ з великою надією на одужання приходять майбутні мами та хворі дітки.

Нагадаємо, благодійна акція «Дорога Добра» — соціальна ініціатива компанії WOG за напрямком допомоги у лікуванні дітей. Спеціально для акції мережа АЗК випускає лімітовану серію благодійних горнят з особливим принтом, які продаються по всій Україні. Різниця між вартістю напою у благодійному та звичайному стаканчику становить 3 грн, які кожен охочий може доплатити за спеціальне фіолетове горнятко. Ці кошти перераховуються на благодійність. Так, цього року клієнти компанії купили 1 млн напоїв у благодійних горнятах, що дозволило зібрати 3 млн грн на придбання медичного обладнання.

«Одна із задач великого бізнесу – бути партнером держави та суспільства, консолідуючи ресурси громад, споживачів, бізнесу на суспільно важливих питаннях. Ми ж робимо фокус на важливому: здорові діти – це фундамент майбутнього країни. Разом з тим, допомога дітям на професійному рівні не лише дає щастя родинам, але й допомагає з державницької точки зору – врятовані немовлята живуть повноцінним життям, навчаються і в майбутньому працюють, сприяючи розвитку країни, часто стають драйверами суспільства», – говорить директор з маркетингу WOG Геннадій Карлінський.

За його словами, нині кава на WOG стала не стільки напоєм, як уже ритуалом. «В звичайний ритуал випити каву на АЗК ми додаємо важливі змісти. Люди беруть напої у горнятках з єдинорогом і отримують зовсім інші внутрішні відчуття та емоції, щось на кшталт “я став частинкою великої доброї справи”. Це допомагає залучати широку аудиторію благодійників та формувати культуру доброчинності – особливо, серед молоді. І вже нині наша молодь розуміє, що робити добро – легко, для цього не потрібні мільйони, головне – мати бажання бути дотичним до добрих справ», — зауважив Геннадій Карлінський.

За 15 років існування проекту компанії WOG вдалося зібрати понад 23 млн грн. За ці кошти закуплено й відремонтовано медичне обладнання для лікарень у Києві та областях.

Related Posts